lördag 16 februari 2008

Ryssland och lite svensk schlager

Nu är jag äntligen klar med klädshoppingen inför model UN, tack gode gud för Toi market säger jag bara. Nu är det bara policy dokumentet och att bli expert på Ryssland kvar, men det tar vi imorgon. Ännu mer spännande blir det nu när det verkar som att Kosovo ska utropa sig som självständigt imorgon, något jag för tillfället inte tycker är bra alls. På lördag är jag svensk igen men för tillfället är mitt främsta mål: All makt åt Putin!

Ska i och för sig ta en liten paus från min ryska patriotism ikväll och vara stolt svensk till melodifestivalen. Ikväll ska till och med Mikka och Jess vara hemma, även om jag starkt tvivlar på att Jess kommer att sätta sin fot i tvrummet. Den här gången är det i alla fall dags för Johnsson-Häggkvist duon, samt ytterliggare en rissne kille även om jag inte direkt kan påstå att jag är hans största fan.

Inga kommentarer: