onsdag 6 februari 2008

Användbara sidor som gör livet lite lättare

Ikväll har jag hittat en hel del riktigt användbara sidor. Vi hade högskoleprat idag vilket gjort att jag spenderat ca en timme med att få fram mitt snitt, något som inte gick helt bra med alla siffror som skulle hållas koll på. Så fick jag ett tips om att man kan göra det på internet, tänk så mycket lättare det blev. En ännu mer användbar sida är birthday.se, perfekt för alla som inte kommer ihåg sina vänners födelsedagar!

Dessutom kan jag inte låta bli att vara lite stolt över min lilla Jessica (jessjess.se) som idag stod med på metros lista över de mest inflytelserika bloggarna. Apropå det kan jag inte låta bli att fascineras över de kommentarer hon får på sin blogg. T ex la hon upp en bild från Java vilket ledde till en diskussion om hur vida hon åt upp hela kakan själv eller inte. Är jag ensam om att tycka att det är en aning absurd diskussion. Låt henne äta så många kakor hon vill säger jag.

Inga kommentarer: