söndag 13 januari 2008

Nu börjar allt bli som vanligt på skolan. Jag är tillbaka i Nairobi och så är också flera av de som varit i Sverige och alla som varit ute i landet. Kände mig faktiskt riktigt duktig imorse när jag gick upp vid 6 för att ta mig till flygplatsen och möta Nadja och några till. De blev riktigt förvånade över att se mig och Gustav stå där. Imorgon kommer även Jessica och Mikkaela tillbaka så då är korridoren full.

I eftermiddag ska Francis förhoppningsvis ta mig och föräldrarna till Kibera, ska bli intressant att se hur mycket som är förstört. Vi ska även försöka besöka min skola som jag nu vet står kvar. Ska försöka hinna med en fika på Java först bara. Saker och ting börjar alltså gå tillbaka till det normala men tyvärr finns det risk för att det bara är tillfälligt. På onsdag ska det vara nya demonstrationer och man befarar att onsdag, torsdag och fredag ska bli riktigt oroliga.

1 kommentar:

Anonym sa...

I morgon ses vi vännen, wihuuuu:D