måndag 14 januari 2008

Hemskickning

Just nu känner jag mig så jävla förbannad! Boardingföreståndarna har bestämt sig för att skicka hem en av de absolut trevligaste killarna. Det senaste han gjorde var att sitta på taket vilket är förbjudet men man får ta hänsyn till situationen som var då. Den veckan var det så konstig stämning på skolan att min mamma nästan inte ville låta mig vara kvar här. Men jag lyckades förklara att det inte brukar vara så som det var då i vanliga fall. Vi var få, inlåsta och oroliga över att varken veta om vi fick stanna eller om folk skulle komma tillbaka. Sen påstår de att han även drack på taket men det var hans 19 åriga kusin som just nu är här med hans familj. G kan faktiskt inte ta ansvar för vad hans kusin gör.

Jag kan verkligen inte komma över hur olika människor behandlas på den här skolan!

Inga kommentarer: