måndag 10 december 2007

Att jag aldrig lär mig

Sitter här med fingret i en kopp med ljummet vatten eftersom att jag lyckats hälla kaffe över hela mig själv. Varför? Jo för att jag aldrig lär mig att "kan själv" inte fungerar i alla lägen. Försökte klättra in i skolbussen med en överfull kokhet mugg kaffe i handen, samtidigt som jag bar på en handväska och två påsar. När jag fick frågan om de skulle ta något sa jag självklart nej "det går så bra så", två sekunder senare var jag inte lika övertygad. Så nu sitter jag här med fingret i koppen, matteprov imorgon och kan för tillfället inte hålla i en penna. Inte kan jag hålla den i andra handen heller pga tidigare "kan själv".

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, nä du har alltid haft svårt att acceptera hjälp. Den där kommentaren om din lilla hand va klockren.
Hoppas att du har det bra
puss// Henrik