tisdag 3 juni 2008

Vem sa att Nirobi var efter Stockholm?



Internet tillbaka efter några dagars frånvaro. Komiskt hur precis alla som har lösenordet till serven lyckades vara borta samtidigt. De flesta var ute i bushen på någon galen biltävling där man ska navigera sig fram till målet på kortast möjliga sträcka, sen att det innebär nedfirning för stup och liknande är sådant som hör till. Kanske lite ovanlig sport för en rektor dock.

Just nu försöker vi mest nu njuta av vår sista tid i Kenya samt bli klara med skolan. Det börjar se ut precis som i början igen, alltid proppat runt poolen för att alla är så stressade över att hinna bli bruna. Har varit "vinter" här de senaste två månaderna. Får försöka ta och lägga mig där själv någon dag vilket då blir för första gången någonsin. Vad kan jag säga det är inte riktigt min grej att ligga och sola utanför matsalen.. Räkna alltså inte med att jag kommer vara särskilt brun när ni ser mig!


Det här är vad vi gjorde i söndags... Tänker dock inte avslöja något, alla ska få sin chans att se själva. Dvs när den kommer till Sverige om sisådär tre veckor. (Skadeglädje är den enda sanna glädjen)

Inga kommentarer: