torsdag 12 juni 2008

? dagar kvar

Imorgon är det dags för studenten, och förkylningen är fortfarande kvar. Men det ska nog bli bra. Först är det champagnefrukost i Nationalparken, sen är det fika i biblioteket följt av utspring och därefter är det firande vid poolen. På kvällen är det middag på Stanley hotel följt av horseman eller blue times, har inte riktigt bestämt oss än. Med det ska nog bli bra alltihop.

Lite mer oroväckande känns det dock att jag just nu inte vet när jag åker hem. Lämnade biljetten till Matthew för konfirmering och när jag kom hem hittade jag den på dörren med en otydlig lapp om att det inte är KQ 104 utan KQ 102 som går 23.50 och inte 10. 45. Frågan är bara vilken dag... Jessicas pappa var nämligen snäll nog att gå in på Internet för att kolla men det visade sig att det går en KQ102 varje dag. Det här kan bli spännande, jag menar jag har en biljett men informationen på den gäller tydligen inte längre...

Inga kommentarer: