söndag 8 juni 2008

perfekt tajming

Kul. Min sista vecka i Nairobi och jag börjar bli sjuk, inte lite sjuk heller. Trots två treo känns mitt huvud som en uppblåst ballong. Det här har varit på väg i flera veckor men jag har gjort allt för att hålla mig igång. Tyvärr verkar inte min kropp vara lika lättlurad som jag hade hoppats, även om jag fortsätter göra allt för att komma undan. Köpte till och med hem en färskpressad apelsinjuice för att få i mig lite c-vitamin. Problemet är bara att om jag stannar hemma en dag får jag inte lämna området på kvällen, inte så kul när man har mindre än en vecka kvar. Nej som sagt det blir till att fortsätta luras. För köra på juice, vitlök och te diet den här veckan. Sen kommer jag väl inte ur sängen när jag kommer hem istället. Aja så länge jag inte ligger sjuk på studenten!

Inga kommentarer: