söndag 4 november 2007

Sova, sova, sova

är i stort sett allt jag har gjort den här veckan. Har tydligen någon magsårs bakterie som gör att jag är trött hela tiden. Den största ansträngningen jag har orkat är att se på film, så jag har verkligen uppdaterat mina filmkunskaper. Har bla hunnit se: Den sista samurajen, Världarnas krig, After the sunset, Oceans twelwe, hela första säsongen av Veronica Mars mm. Tur att jag helgen innan var i stan och köpte massor med filmer (jag kanske kände på mig att jag skulle bli sängliggande:P). Jag köpte 35 st och N nästan lika många. Så jag har en del filmer att se... Kanske ska vara sjuk en vecka till:P

Imorgon åker vi på fältstudier. Vi ska bla till en liten fiskeby där jag ska studera arbetsmarknaden och vilka möjligheter kvinnor har att få olika jobb. Ger en uppdatering när jag kommer tillbaka!

Inga kommentarer: