onsdag 21 november 2007

7 sanningar

Jesper har utmanat mig att avslöja 7 sanningar om mig själv och jag ska göra mitt bästa

1. Jag spenderar alldeles för mycket tid hos N, M, J när jag egentligen borde plugga. Men vad kan man egentligen göra när man själv bor längst in i hörnet på huset och måste gå förbi alla andras rum på vägen?

2. Jag dricker alldeles för mycket kaffe för mitt eget bästa, men vem kan egentligen motstå Javas iskaffe?

3. Jag läser lenets alla nyhetsbrev och har stenkoll på gästboken trots att jag bor i Afrika, jag vet jag är sorglig

4. Jag tycker faktiskt om country, hur hemskt än folk må tycka att det är. Som tur är har S sagt att hon kan ha överseende med det även om hon egentligen lovat sig själv att aldrig vara vän med någon som har så dålig musiksmak!

5. Trots att jag tyckte latinlektionerna var det tråkigaste som fanns drömmer jag fortfarande om att lära mig Latin flytande

6. Jag är inte överdrivet förtjust i Kenyansk mat. Vissa saker är helt okej men att man får med halva djuret har jag lite svårt för!

7. Jag är inte gråtfärdig över att women aids run ställts in. Då slipper jag ju gå upp klockan 5 på lördag morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer alltid vara din vän! Även om du har Dolly P på Ipoden, iiiiiiick!

Alexandra Völker sa...

Vilken tur:)