torsdag 23 augusti 2007

Tack allesammans!

Jag vill tacka mitt underbara ssu distrikt för en helt underbar kväll. Jag som trodde att jag skulle på solnas styrelsemöte för att vara med när Sara Y blev tillförordnad ordförande och sen åka hem och packa. Trodde jag ja... Jag har under kvällen blivit bjuden på kina buffé, tagits runt halva stan i ögonbindel och med ballonger i håret. Jag har badat i fontänen i Solna centrum, åkt kundvagn, gått i sandhögar mm för att tillslut hamna hemma hos Diana där de hade en överraskningsfest.

Det var helt oväntat och ett perfekt avsked. Nu känner jag mig redo att åka men ser samtidigt fram emot att till sommaren komma hem till ssu igen.

Jag har under de här drygt ett och ett halvt året som jag har varit aktiv i ssu fått lära känna så många nya underbara människor från hela länet men framförallt solna - sumpan. Den här våren har vi två kommuner kommit varandra riktigt nära. Vi i sumpan vet att vill vi ha hjälp av solna så är det bara att ringa, de kommer ALLTID. Jag tror och hoppas att ni vet att vi alltid finn här för er också. Vi har träffats nästan dagligen då vi både haft många möten och aktiviteter tillsammans samt att några av oss varit enade sossar på Norra Real (i stort sett de enda sossarna på norra någonsin). Många utav er ser jag inte längre som bara ssuare utan som riktiga vänner.
Jag vill bara säga att jag kommer sakna er alla och jag önskar er lycka till under året. Så kommer jag tillbaka igen lagom till värmen och sommaraktiviterna;)

Tack så jätte mycket. Jag kommer sakna er lenet!

Inga kommentarer: