onsdag 22 augusti 2007

Flytt, radio och en stor jordglob

Ja då var man en av alla dessa bloggare då. Jag har alltid påstått att det inte är någonting för mig, men desto närmare flytten jag kommit desto mer har jag insett att det kanske inte är så dumt trots allt. Har kommer jag att skriva om min vardag i Kenyas huvudstad Nairobi där jag ska bo det märmaste året.
Men det återkommer jag till senare.




För er som missat det har SSU Solna-Sumpan ett radioprogram som heter Med kärlek från betongen
Idag sände jag och Ullis en sista gång innan vi åker. Jag till Kenya och hon till Kanada. Jag måste säga att vi hade riktigt roligt. Vi pratade om vårt packande, vad vi förväntar oss och hur det känns att lämna allt. Dessutom fick vi leka med en stor uppblåsbar jordglob. Jag kände mig lite som Charlie Chaplin i "Chaplin diktatorn".

Notera att vi pekar på vart vi ska!

1 kommentar:

Jesper sa...

Det är en rolig film faktiskt!
Trots svartvitfilm:nörd-stämpeln!